Modevisning



Så kom bilderna upp från Claras fina modevisning! Det kanske inte är de bästa av bilder men man ser lite i alla fall. Jag blev riktigt överraskad över hur snygga allas kreationer var, och Claras var ju självklart snyggast (blink blink). Jag tror att hon kommer gå långt, detta var hennes absolut första "kollektion" och visning, men jag tror man lär sig mycket av att börja så pass tidigt. Sista bilden är ju såklart jag, glad som aldrig förr eller bara trött, välj själva. Skulle demonstrera min nyinköpta pälsmössa som börjar bli gråhårig, haha livet är underbart ibland.

Nyss har jag pyntat klart granen som läskigt nog redan verkar börja barra, det kan bara sluta på ett sätt. Men nu är det sängdags för min pigga lilla själ, har första dagen på pr- byrån imorgon och då vill man ju i alla fall låtsas vara så fräsch som möjligt! Har dock ändå lust att vara uppe hela natten, skratta och ta en riktigt lång och kylig långpromenad inbäddad i halsduk, mössa och lovikavantar. Frågan är väl bara om jag skulle kunna hitta något trevligt sällskap som vill vara med och leka på mina impulsiva upptåg. Det är väl det som saknas med att vara singel, att inte ha den där personen som alltid följer med på tokiga ideér eller skumma diskussioner. Godnatt på eder alla.

Kommentarer
Postat av: The Hoe with a big H !

Men du vet mkt väl att din pälsmössa har gråa hår .. inget fel med det, din nich kanske ?;) NU kan vi ju ha våra mössor tillsammans !! HAHA *intern* Puss på lilltån duu !

2006-12-21 @ 11:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback