Mössmani någon?

Jag vet, nu är jag lost på möss-fronten. Jag känner mig förlorad i allt från stickade små baskrar, rejäla pälsmössor, enkla bomullsmössor och streetiga toppluvor. Jag vill bada med dem, jag vill byta mössa minst 6 gånger om dagen. Men där säger mitt sinne stopp. Med mitt suktade sinne efter den perfekta mössan har jag redan nu hunnit köpa 7 mössor (!?). Det är ju för bövelen helt skrämmande. Överskottet bör jag skänka bort i julklapp till mina nära och kära. Det kanske jag gör också..

Det jag ville komma fram till denna sega onsdag var i alla fall att jag nu funnit en till snygg mössa, som jag bör inhandla snarast! Mössan kommer från Mouli som inte är helt sönderreklamerat ännu. Så nu har jag en till punkt att skriva upp så vackert på min ännu ofullständiga önskelista. Lyckan är komplett.

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var den där tröjan jag köpte till rasmus i födelsedags present! fett snygg för övrigt

2006-12-07 @ 19:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback