Önsketänkande

              
             


Ibland önskar man att man vore bättre på saker man har intresse för, visst man kan skapa sig den förmågan men tänk vilken lyx av att bara födas begåvad på alla möjliga tänkbara saker. Vore inte det helt fantastiskt men samtidigt oerhört trist? Jag tycker mycket om att fotografera. Jag är uttrustad med en helt vanlig Canon Power Shot, men amatör som jag är kräver jag inget mera. Och det kanske är bra ändå eftersom hälften av bilderna blir ruskigt dåliga. Men man kanske helt enkelt får ligga i och försöka att inte underskatta sig själv alltför mycket.

"Jag tror ibland att Gud när han skapade människa något litet överskattade sin förmåga" / Oscar Wilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback