Uppbyte

Att ha en vidrig praktik är nu ett minne blott! Det känns fenomenalt skönt att det löste sig på bästa möjliga sätt. Jag var på mötet som jag talade om tidigare och det gick förvånansvärt bra, alla var väldigt trevliga och lokalerna var riktigt fräscha. Det enda att klaga på var väl att superförkylda Lina får en hostattack på en sisådär 10 minuter. Det kan ju tänkas vara lite opassande men efter lite vatten så gick det över. Tacka satan för det. På onsdag blir min första dag där och jag känner på mig att jag kommer trivas mycket bättre än på det andra stället. På en pr- byrå bör det i alla fall vara lite mer att göra, det kanske till och med är stressigt! Underbart, vet de som känner mig.

Så till punkt två som var besvärlig; att säga upp sig på den andra praktiken. Detta, tro det eller ej, gick också riktigt bra! Visst, det var inte den gladaste minen och reaktionen jag blev given men ändå tog han det helt okej. Jag tror nog att han anade något redan från starten. Så jag var fri för några dagar vilket kändes otroligt skönt, det var bra att få en paus och förbereda sig lite på att helt byta inriktning. Nu laddar jag om för att köra riktigt hårt och göra bra ifrån mig på byrån, och förhoppningsvis blir det bättre än jag tänkt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback