Värme? Nej tack!

Invigning, invigning och invigning. Igår gick invigningen för Urban Streets nya butik av stapeln. Det fanns riktigt shyssta kläder men framförallt sköna människor. Vilken genialisk idé att bedriva festiviteter och shoppa samtidigt!
    Då till läxan för denna kväll: Dum som jag var valde jag denna 10- gradiga afton att sätta på mig den varmaste halsduken jag hade tillsammans med en ruggigt varm (men skitsnygg) mössa från Luther. Jag kommer in i lokalen och känner att jag har valt helt helt fel outfit, det var ju äckligt varmt! Lägg på ca 200 pers som trängs i en lokal på 130 kvm och alkohol så kan ni få upp en tanke om hur jag kände mig och såg ut. Efter ca 5 minuter blir jag påhoppad av en vild fotograf som insisterar på att få ta ett foto. Jag säger ja, och 5 sekunder senare inser jag vad som har skett. Jag har blivit fotad för någon tidning i ulvkläder men känner mig trots allt lugn. Förhoppningsvis försvinner bilden spårlöst efter ett snack med mina maffiakontakter och jag har förmodligen lite bättre vett i änglahåret inför nästa fest. För övrigt var festen riktigt lyckad trots en alltför tidig hemgång. Men ansvar ansvar, jobb jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback