Det blir mord snart

En liten dans? Åh, rastlös, spattig, glad, flippad och uttråkad. Hjälp mig. Eller nej, usch, jag vill inte ha någon hjälp från er fjompar som ens orkar läsa detta. Men om.. Så vet ni på vilket nummer jag nås! Jag skulle lätt kunna kirra ihop en liten picnic med skumpa och shysst musik. Men som vanligt så ska folk jobba och jag ska sitta och flippa hemma, med eller utan alkohol så ska detta ske. Oj oj vilken smöcker hämnd jag ska utdela när jag svingas in i arbetslivet, jag ska bli arbetsnarkoman. Och allt på grund utav er, känn er utvalda och skyldiga era jävlar!

Frågeställning: Ville jag se en kvinna genomlida hennes förlossning? Ville du? Jag tror minsann inte att jag ville se detta, så varför visas det på TV när jag tittar? Jag blir rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback