Gravlaxssås. Ni ser ju?

Just det! Ja, jag är förvirrad i detta nu, MEN problemet återstår; Grejen med att sätta rubriker. Det är jäkligt knepigt, jobbigt på alla möjliga vis. Ibland lyckas man sätta en riktigt bra (ytterst sällan) men resterande rubriker blir liksom: En etta. Var är logiken? Så, nu vill jag ha hjälp. Eller jag kräver hjälp! Har ni något ytterst ointressant eller intressant ämne som man kan hitta inspirationen till rubrikerna? Det bör vara något man kan köra länge på, såsom hundraser, stensorter, en mil- 10000 mil. Något helt jävla värdelöst så jag slipper bli beskylld för att ha galet taskiga rubriker. Så, lägg ner hjälparbetandet för allt annat; strunta i att det inte finns något vatten i vissa delar av Afrika, strunta i de hemlösa, strunta i de föräldralösa barnen och de prostituerade och fokusera nu på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback