Ja men då var allt nog klart

Förresten, var jag tvungen att bli suddig på varenda bild? Ville Gud "för- retuschera" mig kanske? Möjligtvis.. Eller möjligtvis inte. Jag skulle välja att inte göra detta. Jag sa: Att jag inte skulle välja att göra detta.

Konstateranden och frågor:

1. Idag har varit en jäkligt bra dag, staden har liksom varit överfull av glada människor!
2. Idag köpte jag inget alls på min lilla shoppingtur. Skitytligt, ojaa. Men faktum är att detta är en bra grej så jag vill berömma mig själv för detta.
3. Jag har hittat min efterlängtade låt, den är förbannat jäkla fin.
4. Jag kan inte fokusera, i något. Hjälp sökes nu?
5. BirkaGott har öppnat igen; jag har äntligen fått deras underbara choklad (och en del annat segslemmigt grisrestsgodis).
6. Jag har en jäkla bra sving. (Osäker stavning).. Usch, skrev jag precis det där?!
7. Varför har jag studerat teori på en lördag?
8. Jag behöver en Qarro i Stockholm innan något otäckt händer.
9. Om Schulmans blogg är värderad till 22 miljoner, vad är då min värd? Jag vågar säga att vi ligger i samma liga, faktiskt.
10. Jag har sådana grymma fantasier just nu.

Det var här jag valde mellan att sätta in en punkt 11 eller skippa detta. Jag tänkte en bit, tog en paus, sjöng en halv låt, stampade takten med min toffla, släppte ut håret och värderade alltihopa, vägde för och nackdelar för att sedan komma på en punkt 11 och sedan sätta in den.

11. Det går omkring en man i mina skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback