Jag är värsta prickskytten!

Nu är man hemkommen igen, börjar bli relativt tjatigt detta? Jag känner mig förvirrad, behöver styra upp det här med kollektionen. På riktigt. Hoppas kunna lägga ut lte delar ur designprocessen här på bloggen, alltid kul med lite respons! Börjar med att tokleta inspiration, har redan en hel del men vill gärna sammanställa allt. Dock osäker på färger, jag vill ha mossiga färger men ändå krispiga. Om den kombon går att få ihop haha. Sedan blir det att skissa för fullt, i färg som jag inte gillar. Det blir så överflödigt, det ska vara diffust. Sedan blir det underbart rolig mönsterkonstruktion, som jag ändå aldrig följer.. För att sedan sys och prövas på någon villig modell. Sen hade jag tänkt att fota en hel del och försöka sätta ihop som en lookbook. Får se hur det blir med den saken, kanske kan ragga någon shysst fotograf?

Det var enn shysst vistelse för övrigt, övningskörde en hel del och jag kan med lätthet säga att jag är riktigt bra! Blev riktigt taggad faktiskt, så ska nog försöka ta skiten innan sommaren. Det vore ju inte helt fel faktiskt. Men det är teorin som är knepig, visst jag har läshuvud men måste bara komma loss också. Det tycks alltid komma något ivägen. Fiskade lite, det gick väl sådär då man inte har något tålamod, tog en lång cykeltur på en för hög cykel och blev jagad av några småkåta bönder. Alltid trevligt, har nog aldrig cyklat så fort i hela mitt liv. Eller nja, Terron du vet ju när tillfället uppstod haha. Förresten var det inte lika kul att jaga småmyggor natten lång utan dig. Fann en dold talang också, nu ska jag fylla på listan.. Utklassade både far och mor ett antal gånger med prickskytte. Jag är taggad för utmanare någon? Och så självklart de obligatoriska björndrömmarna, tre nätter i rad. Detta börjar bli jävligt störande. I nästa dröm ska jag omfamna bjässen som om det vore en kär vän, då kanske de lämnar min närvaro och går över till någon annans?

  
  
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback