Klockan är ett och jag är äckligt pigg!

Jag är fruktansvärt jävla pigg. Åt helvete med hela natten. Jag känner mig som ett hålögt fån som gör allt för att inte bli trött; jag läser tidningar medans jag lyssnar på musik, kollar TV, sms: ar och bloggar. Det känns väl inte så jättefriskt kanske? Med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon också, eller ja, tidigt för att vara Lina det vill säga.. Ska på stan med mor som alla andra vansinniga idioter och söka febrilt efter en gåva till far som fyller år. Vad fasen köper man då är frågan? Det enda han säger är strumpor, skitkul pappa verkligen.. Jag ska nog söka upp ett par riktigt ruffiga Ralph Lauren- strumpor med galen färg och neonfärgade hästar på. Det kan bli något som kommer att uppskattas.. Ja!

Jo juste! Är det någon annan som stör sig så överjävligt på Måns Zelmerlöv? Snälla? Kan vi inte sätta ihop en armé för att sedan försöka bekämpa denna lilla parasit som flinar och har sig med sitt Beverly Hills- ögonbryn? Vi kan samlas på söndagar när ingen vet vad vi gör, vi kan samlas på mitt loft och planera; lägga upp en strategi, komma fram till hur vi ska infånga den rackaren, bestämma vapen och tillslut bestämma hur vi gör oss av med kräket. Vi kan vara som i Döda poeters sällskap med med Måns som huvudmål. Det kan väl bli roligt? Jag är villig att betala för att slippa se hans läskiga mimik på min TV i framtiden. Han ska väck! Han är överallt och det är ingenting som jag gillar. Kika in hans uppträdande på Sommarkrysset, allt handlar om dansen. Är det någon som allt handlar om så är det dansen, helt klart..

http://youtube.com/watch?v=4OmhRCgmSTU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback