Lördag

Satans så jag har traskat. Runt hela staden idag igen men med annat sällskap. Bestämde mig för att gå på Astrid Lindgrens utställning som bestod av privata fotografier. Relativt intressant men kunde ha varit bättre. Hur som helst avbröts vi av Prideparaden som skövlade genom staden med ett jäkla liv. Ganska kul att bevittna dock, massa transor, flippade bögar och allmänt galna homosexuella/bi med roliga outfits och vräkiga bilar. Så nu har man sett den också! Avslutade dagen på ett sushiställe på Rörstrandsgatan, utan sushi dock (?). Och nu inväntar jag Terron sen ska vi leka på Gröna Lund, känns som att det kan bli en shysst utekväll efter kanske? Hoppas ni njuter i solen era vider ty jag är på ett mycket smöckert humör! Hej nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback