Singing in the rain

Se där ja. Det var ju faktiskt riktigt trevligt, regnet bekom mig inte, inte alla lustiga människor, eller att vi sprang runt på samma ställen ett antal gånger. Jag kanske har lagt av med att vara irriterad och sur när jag shoppar? Hittade en ruskigt fin röd väska och en topp så lite nöjd är man kanske. Började fundera på vad man ska satsa på för jacka till hösten och vintern, en knepig grej tycker jag. Jag som är relativt kort har svårigheter att hitta en snygg kappa utan att se ut som en dvärg. Men tror att Filippa K kan ha rätt shyssta kappor till hösten, får hoppas på det i varje fall!

På måndag har jag bokat din Chili- serie och jag kommer att våldgästa dig brutalt Tekok och massa grattis till Erik och Sussie till er 1- års dag/ förlovning eller så! Kan inte förstår att jag nyss skrev det där, uhh..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback