Soldag= gå- på- stan dag?

Självklart är det kanonväder när man ska springa på stan. Hur löser vi detta och vad ska man sätta på sig? Det är det som är så skönt och frihetsgivande med att vara i skärgården; man kan slänga på sig ett linne me bikinitrosor under och ändå känna sig klädd. Men här skulle man ju klassas som Gud vet vad.. Jag är så otroligt köpkåt just nu, jag vill köpa allt och hittar nya vägar till att anse att jag behöver det. Det gör jag ju inte, mina utrymmen börjar ta slut och ändå är jag inte nöjd. Sen när man har det mesta så ska man också ha inspirationen till att matcha skiten så det blir snyggt. Fy fan för att vara modeintresserad.. Hoppas ni njuter av solen vilket inte jag kommer, talar som en äkta bitterfitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback