Apati är ett tillstånd där man är lugn

Visste ni att om man snurrar riktigt länge på samma plats, då kan man snurra in sig i sin egen själ?

Lucia. Kikade på de sista sekunderna av det tragiska lussetåget våra ettor satt ihop. Som tur var missade jag sången. Sedan blev det glögg (som ingen egentligen gillar då det faktiskt smakar riktigt skumt) framför televisionen, där fick jag beskåda småttingar i tomtedräkter, som verkligen inte är sött utan bara vidrigt och en Lucia som log varannan minut som dessutom hade kort hår. Nej, jag tycks inte bli trevligare av pepparkakor. Jösses vad världen skulle vara bra om jag fick styra ett tag. Någon julkänsla verkar inte ha infunnit sig hos min familj, men hos mig är den på topp. Mest för att jag är materialist och älskar att få och innehava mycket saker.. 

Dagens frågor:

1. Varför finns ingen snö?
2. Hur mycket mat motsvarar alla julklappar svenskar köper?
3. Har du gjort en god gärning idag?
4. Är det konstigt att jag har tre olika mappar motsvarande ca 200 bilder med namnet "Lina" på datorn, med enbart bilder på mig?
5. Är det då konstigt att jag kollar på dessa bilder minst fyra gånger i veckan?

Avge gärna ett svar, hej nu.



Kommentarer
Postat av: Terron

Svar på dagens frågor:
1. Vi förstör jorden. Först får vi ingen snö, sen kommer vi alla att dö. Brinna upp eller kanske bli uppäten av en hungrig stackars isbjörn som inte får någon mat.
2. Massor och ännu mer.
3.Jag hjälpte en man med dörren och gav en kvinna avocado i sin sallad, även fast det inte ingick.
4. Nej det är inte konstigt.
5. Nej, jag gör samma sak (fast med bilder på mig själv).

2007-12-14 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback