Confusion sets

Tackar för svaren, Terron. Den enda trogna kvar i min förtroendecirkel. Eller har jag kickat ut dig också? Hur går det med min julklapp förresten va?

Det är knäpptyst hemma hos mig, mycket obehagligt. Jag är alltså hemma en dag som denna, mest för att överbevisa läraren och säga att det är jag som bestämmer. Jag ska börja sy upp nyårsklänningen, den bara ligger där och väntar på mig. Sugen är jag. Dagen kommer att fortgå med ett bad, paketinslagning och film möjligtvis. Tempot är högt måste jag medge..

Dagens frågor som kräver svar:

1. Hur många gånger speglar man sig per dag?
2. Var härstammar vi ifrån egentligen?
3. Vad är fräknar?
4. Vem bestämmer att julen ska vara just det den är?
5. Hur fasen kan himmelen vara blå?
6. Vad händer om man tömmer alla sjöar på vatten?

Jag är mer förvirrad än någonsin, kan man tala med en präst om dessa frågor?

Kommentarer
Postat av: Terron

1. Någon stans mellan 1-10000 gånger.
2. Från mig.
3. Små prickar som är söta. Jag får några på min näsa på sommaren, jag gillar dom.
4. Jultomten.
5. Det här är MIN fråga, så tyst med dig och ge mig ett svar i stället.
6. Man ser botten.

2007-12-15 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback