Hallå eller?

Alltså Therese, om du hade rätt. Grejen var att jag var tvungen att försaka mitt godis, det fanns bara vidrigt "pappa- godis", det var en dålig början men sedan steg humöret. Jag övingskörde som en vilde, tränade fickparkering, jösses vilken talang jag besitter. Inte ironi, jag besitter den alltså. Smulan föll nedför trappen, aldrig har hon sett så fantastiskt rolig ut. Jag har nu valt att kalla henne Bergsgeten. Kom ihåg det. Imorgon våldgästar jag dig förresten, ty jag har håltimme. Ladda med kaffe!

Imorgon har jag skolfoto, och vad betyder ett skolfoto när man går i trean men egentligen går i fyran? Ungefär ingenting mina vänner. Det betyder en massa meck som jag inte känner för, notera att vi bara tar porträttbilder. Och dessa bilder har jag redan högar med på datorn som ni nog har förstått. Apråpå advent så hade vi en andaktsfull kväll igår med bortagjorda pepparkakor, tokig julkör och vatten. Det var mindre lyckat men idag har jag kört lussebullar som en vilde! Blev äcklad av detta halvfabrikat, usch och fy. Efter detta fick jag flipp och vrålpyntade rummet, på ett väldigt fint sätt såklart. Hittills har jag fått ihop två julklappar men min lista ekar tom, nästan. Än finns det tid att inbilla sig vad man behöver och vill ha..

Flak, hur får man tag på ett flak? Enjoy Malmö min lilla kärleksnörd, puss och nyp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback