Återkomsten

      
  

  

Så var fredagen avklarad! Allt blev perfekt, nästan i alla fall. Perfekt kanske var att överdriva. Martin anade ingenting och man kan säga att han blev minst sagt överraskad! Det var ruskigt kul i varje fall, lägenheten var superfin och alla var på festtoppen och dansade med djävulen. Det var ytterst längesedan jag avnjöt en sådan härlig fylla haha, minnet ekar tomt. Allt var ljuvligt för att ta det kort. Och så fick jag ju leka med min musiker, inte illa inte. Utvecklingen gick från spiknykter till superfull, men full OCH glad. Jag mådde bra och tårtan var det vidrigaste jag någonsin skapat. Där stod vi två superstressade tjejer, utan partymusik (fick nöja oss med strawberryfields med The Beatles) och blandade galen blå karamellfärg i sönderskuren grädde samtidigt som jag trallade runt i porriga långkalsonger och lekte ballerina. Lina letade efter verktyg men fick nöja sig med en köttkniv för att kunna borra hål i skärpet, fint blev det. Albin anlände och allt blev kaotiskt med ens, vi pyntade (om man kan kalla slänga serpentiner här och var för att pynta) och förgroggade lite lagom. Som tur var slapp jag äta tårtan som vi hade skapat och lyckan infann sig.

Idag har jag tagit det så lungt jag kunnat, tog en sväng på stan med Therese i hälarna för att shoppa lite men fann ingenting. när man väl vill spendera pengar så går det inte, för jävligt. Jag är relativt lagom bakis idag, och jag blir aldrig aldrig bakis så detta är illa mina kamrater! Nu ska jag slänga mig ner i sängen för att raffsa igenom nya Cosmo och sedan ta en välbehövlig dusch.
Jag har skadat mig också, det smärtar i knät, satan. Se fyllan inta Linas kropp på sista bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback