Finally

En ledig dag. Det känns bra. Jag har blivit rejält sjuk igen, eller rejält är väl att överdriva men måttligt då. (Där Therese, nu vet du!). Igår pluggade jag extremt mycket, blev helt yr tillslut. Så kämpade jag och Qarro på idag igen och pluggade det sista. Har redovsining imorgon som jag verkligen måste ta mig igenom så den lär ju blandas med en hel del sjukdom. Och idag äntligen har jag fått min mobil, som jag för övrigt inte ens är sugen på längre. Men nu har jag den i alla fall, det känns bra att kunna bli nådd igen av omvärlden. Och idag äntligen kom första bandsläppen till Hultsfred! Jag blev inte överdrivet begeistrad, men nöjd över att Ozzy kommer och Justice. Dessutom har man ju hört rykten om att Metallica kommer, det kan bli riktigt shysst! Nog om detta. Jag har egentligen inte mycket att komma med denna dag, men jag ska förmodligen vara hemma hela veckan från praktiken för att vila upp mig inför helgen hoho. Vill inte riskera att missa det! Ska ju försöka få den där rackaren att fika med mig också ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback