Flurp

 Som jag lovade, flurpen ur en ytterst bra vinkel.  Och ja, den ser ut så. Är det någon som har ett extremt bra sätt att banka ner dessa små förstörare så är ni välkommna att överösa mig med råd. Annars får det vara vi två helt enkelt, det kan ju vara en ny nisch?

Dagen har varit till min nackdel, kunde inte fokusera bra i skolan då alla idiot- 89:or vägrade jobba och glodde på film istället. Visst det kan vara kul, men inte var eviga lektion. Väx upp och gör det ni ska? Jag låter som en ur den äldre generation, så är inte saken, men jag vill välja själv om min skolgång ska förstöras. Jag är verkligen inte sugen på att lägga det beslutet i händerna på små cirkusapor. På grund av detta nu då så ska jag stanna hemma imorgon och få lite saker gjorda. Qarro springer över så blir det engelska och en historia- uppsats, sen mängder med te antar jag?
Efter skolan idag så traskade jag in (många år för sent) på stadsbiblioteket för att låna böcker om fotografi och bildkomposition. Jag ska plöja igenom dom och försöka lära mig lite mer, sen ska jag satsa på en riktigt shysst systemkamera när tillfället ges. Jag har varit glad idag, med musiken i öronen så känns allting väldigt enkelt och ljuvligt. Kom på återigen att jag har det jäkligt bra och mitt liv kommer nog se ut så som jag bestämmer att det ska se ut (naivt säger ni), men jag tror det finns en het framtid för mig om man kämpar lite. Nu ser jag fram emot sommaren och fallskärm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback