Gala?

  

Sjukdom mynnar ut i kreativitet. Bra eller dåligt, det ska jag komma fram till inom kort. En lustig dag har detta varit, mest varit förvirrad (ovanligt) och sömnig. Det var mysigt att träffa Clarish, känns som vi aldrig ses. Gör dock knappt det nu, det är så mycket med praktik och annat. Under dagen har jag sytt lite, tog det jag hade hemma och flummade mest. Klänningen, den vita och rosa är enbart ett skumt projekt haha. Vet inte vad som skedde, men det hände i alla fall. Det andra tyget gav min kära faster mig och det är kul med ett så pass gammalt tyg. Den topen blev jag nöjd med, så!

Jag vill verkligen ha helg, är heltaggad. Fredagen vet ni redan och på söndag är det ju som man vet, Elle- galan! Jag har bjudit hem slynorna på champagne och vi ska kalasa lite smått i våra galakkläder. Haha urtöntigt va? Jag tror det kommer bli rysligt kul, och har stora förväntningar på fredagen. Damn you Martin om du har slutat att vara störd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback