Godhjärtad med våld?

    

För att vara lite chevarelesk tänker jag nu lägga upp bilder från tjejkvällen haha. Spännande att alla hade valt samma stil, en blanding av 20- tal och vårt kära 50- tal. Prekärt flickor? Känner mig godhjärtad dagen till ära. Hade en ensam lektion idag, fördrev tiden med att sitta och samspråka med Albin. Totalt värdelös dag, kom hem väldeligen irriterad och hungrig. Slår mig ner i soffan med täcket runt mig, bigpack glass  och kikar på krigsfilm, 3 timmar lång och halva kvar, ljuvligt! Jag har en paus nu som ni förstår, våld i all ära men ibland måste man lugna ner sig en bit.

Dagens låtar som ej släpper:

Hurt- Falls apart
Kill Hanna- Lips like morphine
April Divine- The host
Lennex- I remain the same (hjälper ju stenhårt att sångaren är porrig hoho)
Killswitch Engage- My curse
Chris Cornell- Bara allt, jag äter allt just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback