Hoho

Argh, måndag morgon. Skola. Irritation. Tänka sig att jag skulle kunna tagit studenten om mindre än sex månader, jag går sönder av tanken.

Natten var typ det jävligaste jag har varit med om, innan läggdags kändes det som om jag hade minst 40 graders feber (inbillning för att slippa skolan?), jag plågades av mitt hår som klistrades fast på ryggen då det vägrade att torka, jag tänkte så sjukt mycket på allt, verkligen allt. Jag såg hela året framför mig och fylldes av både glädje och deppighet (?). När jag väl hade somnat efter en antal tid av skruvandes vaknade jag en gång varje timme nästan exakt samma klockslag; 00:00, 01:05, 01:55, 02: 55, så fortsatte det i den stilen. Jag var så sjukt rastlös hela natten och väntade bara på att få gå upp. När jag väl vaknar är jag glad, det är jag. Så då följde ett kort glädjerus mig den korta morgonstunden, frukosten smakade underbart och jag lassade i mig kaffe. Gick Rörstrandsgatan neråt och släpade på min sjuuukt sjuuukt tunga dator. Den tar upp halva mig känns det som. Eftersom Rörstrandsgatan lutar en aning neråt så kan ni tänka er hur min gångstil såg ut, jävligt sexigt. Tänkte "missa" tåget för att slippa vara social men där står Qarro haha, det gjorde mig glad dock. Ramlar och tultar på tåget p.g.a min massiva övervikt denna morgon, njuter av att jag typ är den gladaste människan på den långa blåa, småler åt alla morgontrötta satar men ingen ler tillbaka, springer för att hinna med 401:an men missar den precis. Tar nästa efter 30 minuters väntande och möts av idioterna, suck. Nu är jag här i alla fall, slutar 15:45, lycka?

Nu ska jag bita i matematikboken och fokusera på målet, hoho.

Eljest fann jag ett par supersöta chloé skor och en porrig top från topshop, måste ha. Tyson Ritter har jag enbart (yes) med för att glädja mitt får Qarro, dessa ögon, gosh..


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback