Idiotiska synonymer och allmän ovisshet

Håltimme, lunch på en och en halv timme. Ruskigt (adj. som ger upphov till känslor av obehag och (ofta) skräck) kul. Maten var dock riktigt god, gick till ett ställe som brukar ha vidrig (vi`drig adj. • som väcker starka känslor av obehag och äckel) mat men inte denna dag inte. Mums. Jag har plöjt igenom en sexig (ibl. äv. allmänt positivt om (andra) föremål och företeelser) historialektion och en engelskalektion, just nu jobbar vi med Dublin, verkar som en sjukt kul stad. Tämligen (täm`ligen adv. • i någorlunda hög grad) kul! Haha "tämligen" Therese, skjut mig. Denna dag går ut på att bedriva vansinne mot Albin, oja. Jag ska från och med nu ringa och väcka idoten så han pallrar sin lilla stjärt till skolan, mhm. Sen slutar Linan klockan 13:00 då mor och jag bör mötas upp för att köpa en rackarlampa, en plafond. Oja, rysligt kul. Dagen bör fortskrida i samma meningslösa takt då jag ska sy om en liten kofta. Turbofika (turbo, förstärkningsord för ngt som är snabbt, kraftfullt) at home sen borde jag haffa Terron och kolla statusen på henne. Yes.

Jag skulle vilja lägga fram en frågeställning (frå`geställning subst.: • formulering av en fråga eller ett problem) just nu i detta ögonblick, den lyder:

1. Varför är du, du så jävla konstig (adj. t• som på ett påfallande sätt avviker från det normala och därför är svår att förstå sig på (och ibl. väcker lättare obehag men äv. nyfikenhet); om person, handling el. annan företeelse)?
2. Varför känner jag det stora hatet så fort kommer till skolan?
3. Varför, åh varför är jag sugen på att byta linje, igen?
4. Varför detta väder?
5. Vad händer imorgon klockan 9:00 på kontoret?

Den som lever får veta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror ibland att du inte är riktigt frisk när jag läser din blogg. Men det är kul iallafall och håller mitt humör uppe. Slipper höra språket "gagga" iallafall ;-)

2007-01-09 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback