Jagad av män i gröna jackor, sluta opp!

Dessa lustiga lustiga fältbiologer. De är efter mig varenda eviga dag när jag går till praktiken. Varför? Hallå? Jag är förvirrad och rädd. De brukade stirra med förakt i blicken, nu är detta utbytt mot någon slags form av kärlek. Det liksom lyser på ett oroväckande sätt i deras ögon. Särskilt tydligt är detta vid Hötorget runt 17:07 när jag äter morötter. Det kryllar av dessa och jag vet inte var de kommer ifrån. Kan någon berätta om det här kusliga fenomenet som uppstått de senaste två veckorna när jag använt min gröna jacka? Fenomenet ser ut på detta vis att jag enbart fått läskiga blickar av män i gröna jackor! Ge mig lite vägledning nu. Inte för att vara den som är den, misstolka inte detta som ett hat mot män med gröna jackor, det är dessa fältbiologer som utgör faran. Snälla, kan ni nu inte bara försöka att inte se så rysliga ut? Det skulle jag uppskatta.

Kommentarer
Postat av: The H

Hej! Påtal om jacor, så har jag hittat en skinnjacka som jag tycker var schysst. och som du kanske skulle gilla. take a look vettja!http://www.asos.com/All-Saints-Leather-Minimac/Prod/pgeproduct.aspx?iid=119379&cid=2641

pussspåre

2007-01-31 @ 16:28:13
Postat av: The H

..ännu en :http://www.asos.com/Victoria-Beckham/Leather-Double-Breasted-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=135335&cid=2641

asså modellerna bär inte upp dom så bra men sätt dit ditt sparvhuvud ;)

2007-01-31 @ 16:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback