Jameson whiskey is the shit

http://www.ephinx.com/tvadverts/190/jameson-whiskey-harpist-advert.html

Uj uj vilken tuffing. Gillar denna reklam skarpt, en sådan där skulle man ha undanstoppad i bakfickan, yes. Igår slutade väldigt trevligt, men om Qarro också skaffar sig en man så går jag under, hårt och fort som satan. Jag har nu bytt place till Rött från Njutbar, det känns helt okej förutom den flippade bartender med psychoblick, men man vänjer sig väl vid honom också. Jag känner inte alls för att skriva idag, ska istället försöka få med mig Erik till Ikea hoho.

De 5 mest flippade sakerna hos Lina, (som tål att visas).

1. En supande man som är en lampa från 50- talet, varför och hur?
 
 
2. En slips hängandes på väggen i hallen? Jävligt lustigt..

 
3. Lustig självlysande skylt fäst på väggen där det inte bens finns vatten. Klokt.
 

4. Påse på väggen, iofs min ytterst välmålade bag men ändå en skum grej.
  
 
5. Det sista och absolut bästa, en trä- indier i the master bedroom. Du är läskig mannen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback