Klagans röst

Ohh juste, utgången igår blev helt okej. Det händer alltid skumma saker när vi tre är ute har jag kommit underfund med. Det började rätt segt, jag var lite av i mitt humör p.g.a, en viss person som reser idag. Summeringen bör lyda på detta vis: Extremt mycket av den yngre sortens människor, extremt mycket fulla killar, ruskigt många raggningsförsök som de flesta förmodligen snappat upp i en bok, överbeskyddande kille som slåss (!?), lina gör illa tårna, köpte Vasastans förmodligen vidrigaste shot uuh, gör allt för att inga killar ska komma fram och då menar jag allt fult man nånsin kan göra, dansade helvetiskt jäkla fult men utan effekt, satan. Therese halvt svimmar av värmen och vi beger oss hemåt, slänger mig in i en taxi och surar över en hel del.
Det var spännande att träffa Q igen, snuttan hade skadat sig lte smått men det hindrar inte mig från att brista ut i skratt halva kvällen. Terron, du är en tuffing.

            

Kontakt på hög nivå, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback