Lördagen

Det vilar fruset regn utanför mitt fönster, det ligger alltså iskristaller spridda på marken. Detta är en sjuk liten twist som vi människor på jorden tycks ha lyckats med. Spännande säger jag och ser jorden gå under. Jag känner dock att om alla andra ska gå under då vill man ju inte missa det tillfället? Carpe Diem. Det kör vi på! Jag gled runt lite utanför porten, sprang och studsade som en liten knodd i snöyran. Det var besynnerligt, men jag hade såklart hela tiden den tanken om att jag avskyr snö och vinter längst bak i huvudet. Ibland behöver man bara få flippa och ge ifrån sig glädjeljud.

Schema inför nästa vecka (läs nu och känn er nöjda över meningslösheten):
Mån: Studiedag, plugga och repetera en redovisning. Hämta ut min mobil. Pyssla om den.
Tis: Gymma, i hopp om att friskheten infinner sig.
Ons: Plugga historia och matematik.
Tors: Praktik och gym? Baka tårta till Martin med Q.
Fre: Praktik och förberedning inför fest. Fest som förmodligen urartar alldeles lagom. Therese, vi ska tävla.
Lör: Avnjuta en god frukost, sola och ha en mysig dag. Filosofiera. Utgång?
Sön: Badminton med en speciell utvald.

Som ni då ser har jag antagligen en jävligt trist vecka (förutom att Martin kommer hem)  eller så är det så att jag aldrig gillar att planera saker i förväg. Kom gärna med hänförande förslag, har ju en hel del tid över haha. Om ändå något radikalt kunde hända snart.

Och nej, Konrad. Jag är inte knäpp, jag hänvisar dig därför till inlägget: "Med begäran från högre makter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback