Njutning

Så, nu har man avklarat en match badminton, hoho. En timme gick för våldsamt hastigt, det får bli 2 nästa gång. Tacka för T för stödet och Erik för färdtjänsten haha. Så har jag trasslat runt med min mobil, gav dem en utskällning och fick tillbaka pengarna, rusade runt som en vilsen idiot i massa elektronik- butiker och hittade tillslut en rätt okej lur. Nackdelen var ju bara att jag måste vänta minst 10 dagar innan jag får den. Sjukt drygt, men den kanske är värd det, måttligt tveksam.

Nu sitter jag och avnjuter en iskall white russian som är perfekt blandad. Mums! Grejen är att jag trots vädret är på festhumör. Men ändå lite smått irriterad över allt möjligt trams, förvirrad igen, eller som vanligt. Borde bara glömma skiten och traska till nästa person. Snart så kastar jag in handuken och kallar mig själv förloraren i detta spel.

Kvällen ska jag avnjuta med Rockstar Supernova, synd att porret har åkt ut, Phil.

Kommentarer
Postat av: The H

Notan on me nästa gång ;)

2007-01-14 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback