Så.

2007, jag tänker inte hålla på och skriva om mina nyårslöften hit och dit. Jag är fruktansvärt av på den idén haha. Har inga. Punkt. Men jag tror att det blir ett bra år, så bra som jag kan göra det till. Nyårsafton var extremt trevligt, god middag, härliga vänner och lagom med fest. Vi tog det lugnt vi tjejer, drack lite vin och goda drinkar hemma hos mig sedan kikade vi på fyrverkerier och lyckan infann sig. Det var kul att bara vara med tjejerna för en gångs skull! Så till råga på allt tjat om att vara ensam på nyår och på tolvslaget så stöter jag på Max 2 minuter i tolv. Ödet? Riktigt skumt var det i varje fall. Och så sant som det var sagt fick Terron pussen på tolvslaget. Första minuten på det nya året då. Jag var riktigt genuint lycklig, så jag tror att det bådar gott för framtiden.

Nu tar jag en paus från staden ett tag och flyr ut till skärgården, jag ska åka båt och vila upp mig i någon dag! Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback