Sned?

Hypokondrisk. Det kan vara så att jag lider av den formen av sjukdom. Jag kan vara hypokondriker när det gäller min egen tandrad. Det kanske är fel fack att placera mitt tillstånd men det var det närmsta jag kunde komma på. Jag inbillar mig att mina tänder lever ett eget liv, jag tror att mina tänder flyttar på sig när jag inte märker det. Tänk; under natten skulle det kunna ske, jag vet inte när detta händer. Det faktumet skrämmer mig! Ända sedan jag slog bort en liten flisa av framtanden på en flaska har jag blivit en rädd människa. Jag stör mig på andras tandrader men också min egen! Jag kan meddela att den för nuvarande är rak, men jag inbillar mig att en tand rör sig snett inåt. Tror jag.. Jag drömmer om att jag får sneda tänder, jag drömmer om att jag skaffar tandställning och jag drömmer om att jag ler och att allt bara är snedvridet. Mor bara fnyser och säger att det är något allvarligt fel på mig, det hjälper, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback