Söndag och gala!

Snart är det dags för uppkorkning. Jag skulle vilja ta ledigt hela veckan och åka ut i skärgården och bara vara helt lugn och harmonisk. Trött på detta trams nu, enbart tillfälligt men det känns drygt. Trött på skolan, idioterna i skolan som aldrig växer upp och måttligt trött på alla slags typer av människor som finns därute. Missta mig inte för att vara deppig, det är jag inte. Jag är glad och trött på dessa saker bara. Inte så våldsamt som det låter bör ni veta. Min helg har varit helt sanslöst bra, det är jag nöjd över. Börjar tröttna på att bara gå till hc och dricka cider och lyssna på indiepop dock haha. Men vi töser ska nog kunna finna något nytt snart. Rädslan för att det kommer vara vidrigt på det nya stället vilar tungt på axlarna som tillhör mig. Nu ska Linan locka håret och ta emot hedersgästerna!

"I get beat- up just by looking at you"

Jag bjuder på en utekväll om någon av er luskar ut låten, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback