19 år men egentligen 78 knackiga år?





Nej men jag är allvarlig. Jag känner att ålderdomen analkas, nu snart. Jag är stel, kliver jag upp ur sängen knakar det om mig och sitter jag i en viss position för länge så måste jag liksom göra ett "stretch- move" för att återgå till min vanliga spänst. Vad är det som ska komma? Är det åldersnoja som till och med mina leder känner av? Jag är rädd. Terron, jag vet att du vet vad jag talar om. Jag är inte redo ännu, låt mig vara. Och min nacke, helt stel är den. Jag tror minsann att jag ska låna min kära fasters stödkrage och skrämma bort potentiella makar. Ser ni en kort sate på stan iförd lila stödkrage så behöver ni inte skrämmas av synen, det är bara jag som är ute och rastar lederna..

Det hjälper ju inte heller att datastolshelvetet slår upp så fort man har satt sig i en shysst position, man får liksom ta i med de små musklerna man har för att få stanna i samma position och det är påfrestande. En gång smällde den lilla piggen av och jag råkade slungas in i garderobsdörren, det var en fartfylld färd. Jag är skev, det lovar jag.

Notis: Har den mest flippade och mest "Liniga" presenten till dig Qarro. Jag älskar mig själv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaaa. Ska du inte följa i din farmors fotspår istället?
Fick inte hon en rulator?? Kanske ska ta och låna den, kanske behövs snart :)
Skojja bara... du får börja på yoga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback