Björnhelvete!

Det finns ett nytt bildat helvete där bara psyksjuka Linor får plats, Björnhelvetet. Känner ni den vidriga vibben som detta namn framkallar? Björnar kommer aldrig någonsin att vara små ulliga och gulliga kramdjur som man kikar på antingen på televisionen eller på Skansen. De kommer aldrig att betecknas söta eller mysiga. Vad är det för mysigt med en bjässe på 300 kg med tänder i överflöd och med klor lika långa som mina köksknivar? Så, den har päls? Gulligt? Råttor har också päls, är de mulliga måste jag ställa frågan? Den enda gången björnar kan vara gulliga är när de slutar förfölja mig i mina drömmar och helt enkelt slutar existera på denna jord. Nej jag vill inte att de ska dö ut, men sluta jaga mig bara?

Jo, för er som inte förstod det uppenbara så har jag haft en till björndröm, ge mig sällskap på natten innan jag lägger in mig själv på riktigt..

 vs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback