Foxtrot, uniform, charlie, kilo

För nu var jag hemma! Efter en låång båtresa och buss + pendeltåg + Rörstrandsgatan uppför. Det tog på vill jag lova. Jag trodde inte att man kunde få träningsvärk efter en utekväll, vild eller inte, lustigt. Rapport då: Jag har haft det toppen, relativt kasst väder men det gjorde inte så fasligt mycket egentligen. Något för liten stuga enligt min smak men vad ska man göra? Vi gillar ju att rulla runt alla fyra? Roliga utekvällar, god mat, smarriga drinkar och ett ypperligt trevligt sällskap vill jag lova! Och en uppeldad kaffebryggare, kassa spökhistorier, sand i munnen och lite väta tack vare en sprutande skumpa, nej det var inte tufft. Men ett minus är att inte ha bil, skulle ha varit trevligt att komma bort från alla fjortisfulla campingfreaks och se lite natur. Men får nog bli nästa år, när jag har skaffat modet att sätta mig framför ratten efter de senaste gångerna.

Och nu ska jag kasta mig in i duschen då man känner sig måttligt fräsch efter en vistelse på Gotland i en obefintlig stuga.. Sen blir det filmkväll, satans vad jag ska njuta av ensamheten! Hej nu! Lägger upp lite tokiga bilder sedan, och som vanligt är jag med på varenda, en slump?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback