Bästa metoden att nå framgång är att gå på tårna. Andras tår.

Så nådde äntligen det vidriga regnet mig också. Jag som fick för mig att jag var solskenet själv? Tydligen hade jag brutalt fel då det har regnat oavbrutet sedan imorse. Men lika glad var jag för det? Icke. Plockade med mig Terron för en shoppingtur då mitt naiva jag trodde att alla skulle stanna inne eftersom Gud verkade lite halvarg. Så fel man kan ha, stan kryllade av vider till människor som desperat försökte haffa en top som var på rea för endast 99 svenska riksdaler. Patetiskt, ty jag avskyr realisationer (det är nu jag påpekar att jag är så fruktansvärt mycket bättre än alla andra). Jag missade till och med NK: s då det blir köer in till butikerna. Förra rean de hade där var jag på gott humör ute med mor, väl inne efter ca 200 meters kö nedför hela Hamngatan fick vi stiga in. Jag traskade raka vägen till Filippa K- butiken, men icke! En sur vakt ställde upp oss konsumenter i kö utanför och släppte sedan in två och två i taget. Det var sjukt. Så fruktansvärt kul är det inte att göra av med pengar. Nog om det, det var rea överallt och jag trivdes mindre bra. Efter tre timmars spejande efter ett par skor började mitt humör falla i rasande fart neråt. Regnet gjorde sitt också för att skapa ilskan. Med ilskan redo är det perfekt att vandra Drottningatan upp då man får chans att verkligen slå ut sina aggressioner på folk som passerar lite väl nära.. Nog om det, drog för första gången till Monki och blev mycket positivt överraskad av sortimentet. Riktigt coola kläder och inte överdrivet mycket rea. Träffade på en vän som mådde betydligt sämre än vad jag gjorde och det gav mig en gnutta glädje. Så fick jag lite handlat också.

Vilket rysligt trist inlägg, måtte ingen av er läsa skiten.

Kommentarer
Postat av: Terron

Jag har redan läst det.

2007-06-28 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback