I'm alive

Tro det eller ej men så är fallet. Men det här med björnar. Det är kusligt och ja funderar starkt på att uppsöka en psykolog (eller psykopat som jag sa när jag var liten) inom en snar framtid. Sensaste veckan har jag drömt om björnar, alltså riktiga mardrömmar 4 gånger. På en vecka! Och under detta år har jag drömt om de små satarna säkert 2 gånger i månaden. I veckan var det en brunbjörn först, sedan vaknar jag kallsvettig och livrädd, somnar om och drömmer om en isbjörn som kommer ner från skyn med ett paraflax. Sjukt? Natten efter drömdes det vilt om en grizzly och inatt drömde jag om tre jättebjörnar. Jag är på riktigt rädd för att sova. Och min familj är alltid med och drömmarna utspelar sig alltid i skärgården. Så om någon vill vara vänlig att tyda så tramset försvinner skulle jag bli överlycklig.

Jag är för övrigt helt säker på att det vandrar runt en björn i roslagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback