In i 19- års tramset

Hemma tillslut efter min snabbvisit i skärgården. Jag får sköta mig bättre detta år som kommer så vi får sol på min 20- årsdag. Detta gick ju måttligt. Att sitta ute i 10 grader med infravärme och dunsockor har aldrig varit min nisch. Men vad gör man? Ni galningar som inte grattade mig och mitt överfyllda ego på min bemärkelsedag vet vad som komma skall..

    
    
  


Juste! Jag har alltså INTE fått mina betyg ännu. Frågan jag ställer mig då är om skolan ifråga bör ha nöjet att få ha kvar mig som elev? Jag är förvirrad och en aning tveksam.

Och ja, det kommer inte bli några mer drömskrivningar. Jag har lagt ned det projektet helt ty jag fick en drömtydningsbok av Therese som knappt orkar med mig och mina flippade drömmar längre, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback