The day

Inte dagen, utan bara dagen. Totalt värdelös, är det så här dagarna kommer att se ut framöver? Alla jobbar och jag glider runt på cykel (?) och försökar fånga solen? Ge mig tramset bara, det börjar bli tröttsamt för mina små ben. Med tanke på att all träning som min kropp någonsin har kämpat med är spårlöst försvunnen. Ge mig en bil så jag slipper anstränga mig. jag vill ha det nu.

Solningen var inte särskilt trevlig dessutom. Jag fann mig bli attackerad av knottstim som vägrade fångas. Änder sprang runt mig så jag blev livrädd och helt plötsligt kommer det ett stort fartyg och förtöjer vid bryggan. Låt mig vara och ta bort störningsmomenten. Notera också att jag alltså var därnere ensam, jag sa; ensam, med enbart The Strokes som sällskap. Och inte var det kul inte, varenda låt lät för taskig och här sitter jag och surar.

Och, fortfarande inte några betyg som har trillat in. Det är vidrigt. Utgången ikväll får skippas och jag ska sura hemma. Så, positiva jag har sagt mitt. Släpp av mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback