A B C

Dag vag. Sant, jag har någon slags systuga i mitt kök. Varför? Det vet jag icke. Mycket snart är jag redo att skeppa ut Terrons klänning. Volymen är läskigt bra. Sytt lite toppar också den senaste tiden, får skicka upp bilder inom kort när min jävla dator bestämmer sig för att uppföra sig. Eller den dagen far köper en ny..

Idag har jag spenderat min tid ute på Lidingö, i de gamla trakterna. Det var längesedan jag var där. Huvudattraktionen var ju såklart Lidingö Runt! Trots mild vind och hundratals båtar som fick kryssa sin väg fram mycket långsamt så var det kul. Vår gamla båtklubb Lidingö Seglarsällskap anordnar tramset. Tyvärr har vi ju ingen båt kvar så jag får helt enkelt låtsas att jag är ball och har en. Kanske var därför jag naivt stod och stirrade på båtarna idag, fankens jäkla vidrigt.

Det kan vara så att jag har Mefistofeles i mig då den som smörar han bäddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback