Besatt!!

Jag är lapp- besatt! Nu lämnar vi tandhypokondrin och kliver in i nästa era av besatthet. Jag är beroende av lappar. De finns överallt, små lappar som jag hittar med små påminnelser på, jag blir näst intill galen. Nu talar vi inte bara om vanliga traditionella papperslappar utan elektroniska påminnelser också. Jag skriver ned allt bara jag får en chans; vad jag ska plugga på, hur jag ska spendera en dag, vad jag ska köpa, varför jag ska köpa det, vad jag ska sy/ skissa, vilka provresultat jag har fått på ett år till vem jag ska ringa och när. Hjälp! Lever jag i en värld där förvirringen är så hög att jag helt enkelt måste ha alla dessa lappar. Jag har en kalender (vanlig), en fickkalender, en mor och far kalender, små planerings- lappar, ett block där jag skriver ner händelser och såklart mobilkalender, att- göra- lista och påminnelser. Hur många har du?

Det är någonstans det vi talar om här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback