Händelsen

Vi befinner oss ute i skärgården. Detta var länge sedan. Terron gör mig sällskap och vi har just kommit hem från en fest. Solen har gått upp och en ny dag börjar gry. T och jag sitter och avnjuter den traditionella bakismaten; smörgås med port salut och oboy. Då plötsligt uppenbarar sig två män ett par meter in i skogen. Vi blir skräckslagna och flyr krypandes i panik in på badrummet. Halvägs in väser jag till Therese som då är sist:

"Ta med min smörgås och oboyen!!"
T: "Varför då?!"
L: Jag är väl för faan hungrig!


Så sitter vi där på huk i gryningen inne på en minimal toalett, lyssnar på fågelkvitter, dricker oboy och äter smörgås. Som om inget skulle ha hänt. Märkligt. Då är frågan jag ställer mig; Är det såhär jag reagerar i en nödsituation?

Kommentarer
Postat av: Terron

Det var ju faktiskt en jävligt god smörgås.

2007-05-20 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback