Jag är ute, inte ute men ute!

Men jösses, det börjar gå nedför för min Super Mario- karriär. Det känns väl lite vemodigt men ack så friskt. Innan jag somnade igår låg jag till och med och funderade på olika spel. Jag är i behov av hjälp, hjälp? Men man kan väl säga att jag har kommit ut ur dvalan. Jag har också officielt skjutsat en homo sapiens på cykel utan att ramla. Jag sa; Utan att ramla. Det var en bitterljuv upplevelse. Betygen börjar som sagt trilla in som små glada dvärgar i för små kläder. Det känns ju också trevligt, ty jag skulle icke nöja mig med något mindre än precis det jag ville ha. Och det gäller nog allt, vilken dag som helst kan jag dyka upp i en port nära dig, och jag skulle inte tveka.

Idag är min sista dag i skolan. På mycket länge då jag har praktik första tre månaderna efter sommarlovet. Och det kommer att bli riktigt nice. Ska raffsa ihop en kollektion med snorpan, den kommer att vara gudomlig. Precis som jag i vissa lägen, speciellt när jag får till det. Matte B kursen är avslutad, facktecking och kultur idèhistoria är också slut! Snart får jag min belöning, ja det får jag. Och Therese du kommer att vara faboulös den 8: e, med tanke på att det är jag som har sytt den hoho. Du kanske får erhålla den imorgon, vem vet?

Flygrädslan börjar sakta men säkert att smyga sig på, jag är en jävla fjant. Men en ball sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback