Lite upprörd

Åhh fy vad jag stör mig på folk som icke kan stava! Kan man inte använda det enkla ordförråd man har blivit försedd med så ska man inte yttra sig, någonsin. Det är skamligt och känslan det ger mig är ilska. Man ska inte ge sig på för svåra ord om man inte behärskar att stava till dem, det är fel. Om det fanns något med mord som jag skulle syssla med i mitt liv så skulle jag satsa stenhårt på att söka upp människor som inte förmår sig att stava rätt och helt enkelt skapa rättvisa. 
 
Irreterad kommer alltid att stavas irriterad.

Efter punkt ska det ALLTID vara stor bokstav.

Nått blir något enligt regler.

Allmänbildad- adj. som har allsidiga kunskaper (det kommer alltså aldrig innebära att man är allmänbildad för att man kan det senaste kändisskvallret).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback