Rapport från träsket

Veckan är en bra vecka. Fruktansvärt ledig imorgon. Och snart är det verkligen slut på detta. Tre veckor lite drygt. Jag har verkligen inget att skriva. Alls. Jag har kommit på en dold talang, jag tänker på två olika sätt/ vägar varje gång jag tänker. Det är sjukt häftigt, och vi har kommit till det stadiet där ni som läser blogghelvetet bör sluta upp med det på grund av rädsla för att verka på ett sämre sätt.

Notis: Fyller år om ca en månad. Jag förväntar mig inget annat än allt. Terron, du får nog bli mitt sällskap ute i skärgården. Jag är fan trött på dillsås.


Då var det påsk, det handlade om haren och drycken. Allt.


Då var man inte så vacker



Då vaknade jag av dessa gröna män


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback