Säg grattis, så!

Jag har så rackarns bra ideér! Ibland blir jag faktiskt rädd för mig själv. Hur begåvad får man egentligen vara i denna annars så idiotiska värld? Jag har en pärm där jag samlar alla affärsidéer, den är åtrovärd vill jag lova. Berättar jag om dem så måste jag tyvärr avliva eder alla. Jag vill inte jobba för någon, är det något jag skulle vara bra på så är det att bossa. Det kan ju inte vara annat än kul att avskeda folk, skälla, styra, tjäna pengar och bara må allmänt bra. Naivt? Nej, måste jag svara på den frågan. Det kommer att bli något, det kan inte hända på något annat vis.

Och det var ungefär nu jag insåg att jag inte har en blekaste om vad som ska ske efter studenten.

Nej nu bör jag för mitt eget bästa styra upp den här dagen. Jag får helt enkelt planera en bjudning, det ska nog kännas stabilt. Ty jag känner att fettcellerna har gillat mig en dag som denna; Vaknar 13: 00, bygger en jättefrukost, toppar med kaffe och choklad, spenderar otaliga timmar i sängen inlindad som en liten bebis, tar mig ur denna situation och hämtar godis, kryper ner igen och äter detta godis. Mycket mer än detta har alltså inte hänt, och nu sitter jag här och försöker komma på en bra rubrik till detta inlägg, jag inser att jag behöver hjälp. Men vet ni varför jag får bete mig på detta vidriga sätt? Jo! För att det är min namnsdag idag, och den som inte grattar kommer att avlida inom kort. Så nu ska jag ta en skön och rejäl hoppning på studsmattan och blicka ut över gröna Karlberg för att döva mitt dåliga samvete. Hej på er.

Kommentarer
Postat av: The H

Hej min lilla knäskål! Jag kmr snart tillbaka,inte långt kvar, då har vi bara 8(!!!) dagar kvar, sen DRAR VI! Ses på tisdag hun'! PUSS!
hrmm.. Grattis på din lilla namnsdag;)

2007-05-20 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback