Back on track

Jag lever! Jag överlevde de två första dagarna i skolan. Så hur har dessa sett ut? Ungefär som vanligt, Lina och Qarro möts upp, jag kommer i tid (ovanligt dock), snackar för mycket och för högljutt på tunnelbanan, rasar halvt på varandra vid Slussen för att sedan ta bussen/ tåget till Nacka. På tåget gjorde vi det vanliga; talade för mycket och för högt och sa härliga kommentarer om våra medresenärer. Detta förgyller en dag, att få trakassera en person helt offentligt, underbart. Väl i skolan var allt som på rutin, de första man såg var självfallet Albin, Långa Gustaf och Aloe med en hood. Dessa tre rör sig alltid i flock, så där Albin är kan man finna Aloe och vice versa. Förvirringen var total i skolan, den var inte oväntad men däremot ovälkommen. Lunchen bestod av smörgås och smoothie, den toppades med nybryggt kaffe. Också en ny manick i skolan.. Dagen tog slut alldeles för tidigt för Lina och Qarro. Detta är vi vana vid och lät därför de andra acceptera vår gudomlighet. Idag hade vi lektioner i en halvtimme, slutade alltså 10: 30. Värdelöst men vant.

Letade lite julklappar med idioten, men hittade inte ett smack. Däremot en hel del att skriva ner på min önskelista! Ikväll ska jag andas. Hej nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback