Bättring?

Jag har blivit sämst på att blogga, men det är mest för att jag försöker svepa in den sista luften av min lediga tid innan skolan. Stressen har redan blivit vild och jag varvar ner med panflöjt, men annars mår jag fint. Det där med meditation, det kanske man skulle pröva? Men å andra sidan är de flesta som gör detta psykfall.. Så jag nöjer mig vid närmare eftertanke med min panflöjt, det känns lagom psycho för mig.

Ikväll hade Qarro en liten bjudning hos henne, med supergoda fruktsspett, snittar och skumpa. Det vanliga, kanske borde pröva något nytt tjejer? Sen var det menat att vi skulle se Saw 4 som Albin lyckats få tag i, MEN, det slutade med att alla satt och kisade och försökte förstå vad allting på bildskärmen var. Det var sämst kvalité men jag utvecklade ett mycket bra hörselsinne jag inte trodde att jag hade. I mina ögon var filmen sämst, men det skulle nog en blind tyack också så.. Se den vet jag?

Nu ska jag krypa ner i sängen, känner mig vråltrött, jag hade tänkt att fördjupa mig i lite modeböcker jag fått av faster. Då den riktiga boken är slut, riktigt bra var den: "En smula hopp, en smula kärlek". Ja, den låter läskigt töntig men om jag med svåra problem att förstå kärlek och empati kan gilla den så bör nog ni andra också tycka om den!

Idag hatar jag: Människor som vanvårdar djur, vilka jävla idioter det finns ute i världen! Ett djur är ett liv och minst lika mycket värt som något annat liv. Det borde vara döstraff, tortyr eller skottpengar på dessa ägare. Vidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback