Förvirringen är här

Äe, jag vet inte. Det finns så sjukt mycket tokiga tankar att tänka när man inte sover. Eller annars också, men speciellt när man inte kan göra något annat än att tänka; på natten. Jag menar; vem är Gud, är Gud Jesus eller är Jesus Guds son, eller är Guds son Jesus både Jesus och Gud? Vad sker om man tömmer hela Östersjön, vad hittar man? Hur ser en fisk egentligen? Måste jag som är icke- troende stava Gud med stort g? Nu gör vi såhär tycker jag; gud, gud, gud, gud. Gud suger! Och vad händer med timing; vad skulle hända om jag valde att gå 5 minuter tidigare varje morgon, skulle det vara någon skillnad? Skulle jag vara med om något spännande eller skulle jag missa något som skedde exakt fem minuter senare? Om jag valde en omväg, blev stannad av en kvinna som frågade efter vägen, tappade skon och väntade vid ett övergånsställe, skulle jag om jag inte gjort alla dessa saker kanske vara den tjej som blev överfallen precis 20 minuter tidigare på samma plats? ALlt handlar om slumpen, eller mycket i varje fall. Nu blev jag faktiskt ännu mer förvirrad.

Hmm, hej nu!

Idag hatar jag förresten reklamutskick, dessa vidriga utskick som sänds till min inkorg; "Hej snygging! Missa inte årets fest nu på lördag! Mvh/ Candy". Vet jag ens vad Candy är? Om jag visste det, skulle jag vilja gå till ett ställe som heter Godis? Vad innebär det? Finsn det mycket godis där, får man godis gratis? Är killarna godis? Jag förstår inte.

Kommentarer
Postat av: rackaroo

jag älskar när du förvirra dig sjl helt totalt ! haha .. men din frågor, instämmer precis, det gör jag. Ses dagen efter denna. Hej nu

2007-11-08 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback