Lektion!

Tar man en glödlampa och krossar riktigt ordentligt så får man magsikt pulver.

Hej. Jag mindre glad idag, fråga mig inte varför ty jag har sådana dagar också. Man kan inte alltid vara glad, eller glad är väl att överdriva men men. Idag klagar jag på allt, jag ville tröstshoppa men fick inte ett smack! Jag skulle sy och allt gick åt helvete. Nu ska jag studsa igång mitt humör och få lite extra endorfiner, jag känner att höstdeppet har kommit och lagt sig som ett täcke över Stockholm. Nu flyttar jag.

Idag hatar jag nålar av den simpla anledningen att det gör ont att punktera brösten med nålar, ännu ondare gör det när man lyckas fastna i ett plagg med 100 nålar som sitter som ett ålskinn på kroppen. För att toppa detta så ser man till att vara ensam hemma ty då får man sitta med 100 nålar inkörda i kroppen i ca 1 timme, då får man känna på vad en riktig akupunktur är. Pröva mina vänner, pröva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback