Men åååh

Pickaboo! Varför känner jag att hela Vasastan liger i deppkoma? Ska det vara så när vintern är på intåg. Jag är en minut från att börja blogga om hur mysigt det är med vintern, men mitt förstånd gör ett kraftigt motstånd. Vi får helt enkelt vänta med det mina vänner! Men det bästa man kan göra när man är deppig/ nere är att omge sig med saker man tycker är kul; shoppa, kolla massa filmer, umgås med vänner, kreera något, klä upp sig och gå ut, bjuda vänner på middag eller helt enkelt bara låta sig vara deppig och vänta ut det hela. Jag kör vidare på min positiva bana att alltid, varje dag tänka vad man är glad för, vad man är bra på och hur dagen imorgon kommer att bli. Detta kan låta sjukt, men de som känner mig vet att mitt psyke inte är stabilt som andras. Eller så är det just det det är, mitt är normalt och de andras är ostabila? Så, innan jag somnar till min panflöjtsmusik (sömnproblem) så talar jag om högt och tydligt, eller lågt i huvudet vad som är underbart och vad jag faktiskt har och vad jag faktiskt är. Detta tar tid.

Igår åt jag middag med Therese för att sedan avsluta kvällen med en Gustaf Adolf bakelse, jävlar vad äcklig den var! Men Gustaf var läcker, det var han. Och idag utnyttjar jag den stackaren, Terron till fullo för att posera i skumma poser med mina plagg! Tack redan nu vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback